قاطی پاتی
قاطی پاتی
دانستنی و مطالب اموزنده وجالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قاتی پاتی و آدرس mn-nr.LoXBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این اس ام اس نیست !

 

 

کی میگه جنس مردا خرابه ؟

 

 

زن با عصبانیت پای تلفن : “این موقع شب کدوم گوری هستی تو؟!”

 

 

مرد : “عزیزم ، اون فروشگاه طلافروشی رو یادته

 

 

که از یه انگشتر الماس نشان ش خوشت اومده بود و گفتی برات بخرم

 

 

اما من اون روز پول نداشتم ولی بهت گفتم که روزی حتما

 

 

این انگشتر مال تو میشه عزیزم…؟! “

 

 

زن با صدای ملایم و خوشحالی بسیار : ” بله عشقم…”

 

 

مرد : “من تو رستوران بغل دستیش دارم شام میخورم!”


دیکتاتور کیست !؟

بچه ای است ۲ ساله

که ۲۰ نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!


از سخنان قصار حیف نون : 
هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه!


( کالسکه )



واژه ای است که یک اصفهانی ،

 

 

هنگام تست یک میوه کال بکار میبرد !


زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری

 

 

و یک عمر لوازم جانبی آنرا !


چهار جمله که حوا نمی تونسته به ادم بگه:

 

 

1- آدمت می کنم

 

 

2- از شوهر مردم یاد بگیر

 

 

3- من قبل از تو 100 تا خواستگار داشتم

 

 

4- میرم خونه مامانم


نظرات شما عزیزان:

http://almasib.loxblog.com
ساعت9:27---5 فروردين 1394
وب زیبایی داری ب منم سر بزن و لینکم کن ممنون میشم
پاسخ:باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ 28 بهمن 1393برچسب:جالب, ] [ 17:32 ] [ matin ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
1393
هفته سوم بهمن 1393 هفته چهارم دی 1393 هفته دوم دی 1393 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 558
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه

چت

فال حافظ